نامه رهبر انقلاب سبقه تاريخي و ديني دارد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 20979
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

وصیت شهدا

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 36
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 8
:: بازدید سال : 9
:: بازدید کلی : 20979
نویسنده : جهادگر سایبری
دو شنبه 13 بهمن 1393


حجت الاسلام احسان الله محمدی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در گفت‌وگو با پورتال خبري كاشان، گفت: در اسلام و بر اساس روایات، پیامبراکرم(ص) نامه ای برای پادشاهان در کشورهای مختلف نوشت که یکی از این نامه ها خطاب به یکی از پادشاهان ایران بوده است.

وی افزود: منشاء نامه رهبر معظم انقلاب شرعی است و چون منشاء شرعی دارد حتما تأثیر نیز دارد، لذا رهبر معظم انقلاب به تأسی از پیامبر به جوانان اروپا و آمریکایی شمالی نامه ای نوشت که این نامه بسیار مهم موثر و تأثیرگذار است چرا که این نامه پیام اسلام حقیقی از سرچشمه اسلام و توسط شخصیتی که هم به لحاظ منصب حاکمیت اسلام، و هم به لحاظ شخصیت مذهبی دارای جایگاهی رفیع است.

حجت السلام محمدی نامه رهبر معظم انقلاب را به چند دلیل و برهان تأثیرگذار دانست و افزود: این نامه به دلیل این که مستقیما از سرچشمه اسلام توسط ولایت صادر شده است و ناب و خالص است و هیچ گونه واسطه ای و انحرافی در آن صورت نمی گیرد تاثیرگذار است.
 
حقیقت اسلام باعث نگرانی رهبران کشور های جهان است
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه درکاشان، حقیقت اسلام را باعث نگرانی رهبران دیگر کشورهای جهان اعلام کرد و یاد آورشد: براساس نظر سنجی های انجام شده اکثریت مردم به ویژه آنهایی که ریشه مذهبی دارند به دنبال دین و منجی هستند که بتواند ضمن این که سعادت دنیا و آخرت آنها را برآورده کند، به لحاظ دنیوی و روحی و اخروی هم بتواند نیازهای آنها را پاسخگو باشد.

حجت الاسلام محمدی گفت: هرچند تبلیغات گسترده ای را غرب بر علیه اخلاق و فطرت انسان ها آغازکرده است اما گرایش مردم و جامعه به مسائل معنوی و اخلاقی و مذهبی زیاد است و بهترین و کامل ترین دینی که می تواند پاسخگوی سؤوالات و شبهات و نیازهای آنها به ویژه نسل جوان را برآورده کند اسلام است و بهترین منبع قرآن است.

به گفته وی به دلیل این که قرآن منشاء الهی و مبداء وحدانی دارد و از سوی حضرت باریتعالی بر اشرف مخلوقات، پیامبراکرم(ص) نازل شده است می تواند سعادت بشر را در این دنیا تامین و جوابگوی نیازهای درونی انسان ها باشد، لذا به دلیل این که اسلام هر دو خواسته را پاسخگو است گرایش به طرف اسلام بیشتر و استکباراز این موضوع وحشت دارد و تلاش می کند سد راه گرایش مردم به دین اسلام شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان یاد آورشد: دشمن قصد دارد با ایجاد اختلاف بین مسلمانان تفکرجهانی را نسبت به اسلام تغییر دهد و برای رسیدن به این هدف فضا را غبارآلود می‌کند تا مردم  نتوانند به حقیقت اسلام برسند.
 
سانسور رسانه ای توسط غول رسانه ای استکبار جوانان اروپا و آمریکا را نسبت به موضوع اسلام حساس خواهد کرد
حجت الاسلام محمدی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت بی واسطه از اسلام توسط جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: اگر اسلام حقیقی که براساس دو اصل کتاب و عترت است در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای بیان شود به دلیل این که با تفکرات استعماری دشمنان اسلام در تضاد است و باعث ساقط شدن آنها خواهدشد، لذا با ایجاد موج اسلام هراسی قصد دارند تا از رسیدن پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان جلوگیری کنند.  

وی در ادامه سانسور رسانه ای برای جلوگیری از رسیدن پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان را بیانگر تأثیر گذاری اسلام در جهان دانست و گفت: اگر آنها مدعی هستند انقلاب اسلامی نمی تواند خدشه ای به آنها وارد کند پس چرا ترس و هراس وجود آنها را فراگرفته و در حال توطئه بر علیه انقلاب اسلامی هستند و از رسیدن پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان خود وحشت دارند.

به گفته وی، دستگاه های خبرپراکنی و سانسور اخبار توسط غول رسانه ای استکبار باعث خواهد شد تا جوانان اروپا ا و آمریکای شمالی به موضوع اسلام حساس شده و به دنبال یافتن منابعی برای دسترسی به اسلام ناب محمدی باشند.
 
خورشید اسلام طلوع کرده و خشم ملت های بیدار جهان کاخ شیشه ای ستمگران را فروخواهد ریخت
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: افرادی که به دنبال اسلام واقعی هستند باید بدانند اسلام واقعی دین محبت و رفعت و برادری و اخوت است و زورگویی ها و ترور ها و قتل عام ها همه توسط اسلام آمریکایی انجام می شود تا چهره اسلام واقعی را خدشه دارکنند.

حجت الاسلام محمدی افزود: کار مهمی که دانشگاههای اروپا و آمریکای شمالی که مخاطبان اصلی نامه رهبرمعظم انقلاب هستند می توانند انجام دهند این است که تلاش کنند نامه و پیام رهبری را دریافت و روی آن مطالعه کنند.  

وی یاد آورشد: با زور و سانسور و ابرهای مجازی نمی توان جلو حقیقت خورشید را گرفت و آن را انکار کرد چرا که وقتی خورشید آمد دلیل بر روز است و اگر حتی با ابر سیاه مدتی و لحظاتی از رسیدن نور خورشید به زمین جلوگیری کنند و نگذارند نور مستقیم خورشید بر زمین بتابد نخواهند توانست جلو حققیت روز را بگیرند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان تأکید کرد: اسلام خورشیدی است که طلوع کرده است و مردم نیز به حقیقت روز و حقانیت اسلام پی برده اند و ظالمان و ستمگران در کاخ های شیشه ای خود به شدت در معرض توفان خشم ملت های بیدار جهان قراردارند و کاخ شیشه ای آنها در آستانه فروریختن است.
 


امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع "پورتال خبری كاشان" مجاز است

 



:: موضوعات مرتبط: اجمالی از فعالیتهای نمایندگی محترم ولی فقیه درسپاه کاشان , بسیج , مسائل داخلی , مصاحبه , ,
:: برچسب‌ها: نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان محمدی؛نامه رهبری به جوانان غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
فراخوان شرکت در مسابقه ویژه یادواره شهدای روحانی
بیانیه طلاب کاشان و آران و بیدگل در محکومیت قطعنامه ضد ایرانی
تبیین اسلام ناب محمدی (ص) از وظایف طلاب بسیجی است
قطعنامه اتحادیه اروپا متعلق به صهیونیست بین الملل است
قطعنامه پارلمان اروپا یک خیانت و جنایت به شکل مدرن است
اندیشه‌های شهید مطهری مورد توجه نسل جوان است
معارفه فرمانده پایگاه بسیج اساتید حوزه های علمیه کاشان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان بیان کرد: تجلی قدرت معنوی ولایت و رسوایی دشمنان مکتب اهل بیت(
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه كاشان: حماسه 9دي را تاريخ هم نمي تواند هضم اش كند
اهانت به پیامبر اسلام، توهین به عزت و آزادگی بشریت است
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
بسم الرب الشهدا این گذرگاه ستاد اطلاع رسانی یادواره شهدای روحانی منطقه کاشان است درراستای رفع اشکالات نظرات خود را ارائه فرمائید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اطلاع رساني ستاد يادواره شهداي روحاني و ايثارگر منطقه كاشان و آدرس yadwareh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.